luni, 27 iunie 2011

Noutati mai... vechi

Salutari!

M-am intors sa postez niste bijuterii pe care le-am facut de ceva timp dar acum apuc sa le postez. Sunt niste bijuterii cu care am participat sau particip la cateva dintre concursurile de pe CDB si mereu uit sa le pun aici.


"Drops of Ice"

Acest colier a fost participant la concursul Mireasa. Este realizat din sarma argintata si margele de sticla. Cum nu se putea altfel, am adaugat si o brioleta verde din sticla de cehia, de dragul obsesiei! :)




"A Drop of Green"

Continui cu un pandant cam pe stilul colierului de mai sus, realizat pentru megaconcursul de tutoriale, asadar in curand va aparea si un tutorial care descrie tehnica cu care l-am facut. Ca de obicei: sarma argintata si margele de sticla, evident, verzi.




Si acum un set deosebit realizat pentru concursul cu maci! Este vorba despre o bratara si un inel din sarma de cupru emailata si maci din organza. La inceput nu intentionam sa fac un set insa am facut bratara si automat mi-a venit in minte si un model dragut de inel si tadam, setul cu maci. Iata setul:

"Simply a Poppy"



"The Mini-Poppy"



Cam atat pentru acum, revin curand!
Va pup!
Jul

2 comentarii:

  1. Foarte frumoase bijuteriile tale! Ai un premiu la mine pe blog (Liebster blog Award) :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Ma bucur ca-ti plac bijuteriile mele! :)

      Ștergere