marți, 28 iunie 2011

Mandria mea verde!!

Va era dor de mine? M-am intors mult mai repede ca de obicei! :D Am sa va arat un set care mi-e foaaarte foarte drag! L-am lucrat ieri si azi, foarte ordonat si aaaaproape simetric. E ceva mai complex de ceea ce modelez de obicei dar sarma asta noua parca a venit si cu inspiratie, e intre maleabila si dura dar nu chiar semi-dura, e argintata si tratata non-tarnish; cu alte cuvinte e perfecta!! :X

Si acum cu surle si trambite va prezint setul "Fresh Grass", mandria mea verde!











Si-acum cateva detalii.. Inelul are exact acelasi model ca fata bratarii doar ca e dispus de-a lungul degetului, bratara se inchide cu o inchizatoare toggle argintata si partea din spatele mainii este formata din doua randuri de lant realizat cu link-uri in forma de 8. Cerceii sunt umpluti doar pe jumatate fiindca mi s-au parut ceva mai finuti asa si tortitele sunt, desigur, realizate de mine din sarma argintata NT de 0.8.

Sper sa va placa asa mult cat imi place mie!
Va pup!
Jul

P.S. In curand veti putea cumpara bijuteriile mele! :D

7 comentarii:

  1. E superb!!! Trebuie să mai încerc şi eu ceva wire wrapping. Felicitări pentru inspiraţie şi spor cu noul magazin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Ioana! Incearca, abia astept sa vad ce-ti iese! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna.

    Ai primit un premiu de la mine, te rog viziteaza blogul meu pt a ridica premiul :)

    http://ro-brizbize.blogspot.ro/2013/03/premiu.html

    RăspundețiȘtergere