joi, 16 iunie 2011

The Earring Madness

Salutare!

Am terminat in sfarsit cu licenta!! Tehnic vorbind, mai trebuie sa prezint aplicatia dar conform dl. coordonator nu este cazul sa-mi fac griji deci weeeepeeee! Proiectul de licenta este un site in genul Breslo de care sunt foaaarte mandra! Am scris si o mega documentatie de 90 de pagini si ma bucur nespus ca am terminat totul!

Prin pauzele de la lucru, pe langa Farmville (iar m-a apucat), am facut o tona de cercei. Am sa va prezint aceasta tona de cercei ceva mai jos, unii mai vechi, unii mai noi, si va rog sa imi permiteti sa nu le dau nume, sunt mult prea multi! Au primit niste nume intermediare dar prefer sa renunt la ele, sunt total neinspirate!

Am reusit, cu ajutorul lui Bog 'ze BF', sa fac niste poze cu ei la ureche si cred ca o sa pastrez acest obicei fiindca arata mult mai bine purtati decat pe o foaie de hartie sau agatati de pahare. :D Mentionez ca cerceii sunt realizati din sarma argintata de diverse diametre, sarma din nickel silver cu aspect antichizat si margele de toate felurile!

















Dupa cum se observa, la majoritatea am experimentat cu tortite realizate manual din ace cu bucla si cred ca spre directia asta o sa merg, it's so much fun!

Ok cam atat pentru acum! Maine ma intorc cu macii de pe CDB!
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu