joi, 19 mai 2011

Chandelier Fever

Hello! Am revenit cu o noua obsesie! Inele pauza in ultima perioada insa cercei chandelier.. Imi plac la nebunie! Am o gramada de idei de baze din sarma si abia astept sa le pun pe toate in practica!! Pana una alta va las aici poze cu 3 modele de chandelier realizate integral din sarma argintata. Sper sa va placa!

"Fire de iarba"

Un model nu foarte complex dar de efect! Perechea asta de cercei poate scoate orice tinuta din monotonie! Baza este realizata din sarma argintata, toate accesoriile sunt argintate iar margelele sunt de sticla.



"Spiralled Green"

O pereche de cercei foarte vesela, verdele margelutei din sticla de Cehia este vibrant(multumesc Cristina!)! Din nou, sarma argintata, tortite argintate si margele de sticla.



"When the music's over"

Cercei ametistici!! Pietricica mea preferata intr-un model elegant! De ce se numesc asa? Fiindca asta ascult acum. Sarma argintata si desigur sfere delicioase de ametist!



Si acum ceva ce nu e o pereche de cercei dar totusi chandelier.. Este vorba de intrarea mea in concursul de luna asta de pe CDB. E un pandantiv masiv care ar putea fi purtat fie pe o fasie de organza/saten fie pe un lantisor scurt argintiu. Inca ma gandesc de ce anume sa-l prind. Este realizat integral din sarma argintata, margele de sticla si briolete din sticla de Cehia.

"Persephone"



Atat pentru acum. Sper sa va placa ceea ce v-am prezentat!
Toate cele bune,
Jul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu