luni, 9 mai 2011

So.. I lied...

Am mintit fara intentie.. Am zis ca fac pauza si nu mai pun mana pe sarma si margele.. Aha, vezi sa nu! De ce nu pot sa stau departe de scule si materiale? Pai in primul rand, concursurile de pe CDB sunt de neratat.. Cum sa nu particip la cel mai tare concurs de tutoriale, sau la implinirea a 1111 membri pe forum, etc etc..

In al doilea rand... am terminat toate examenele! Gata cu examenele de la FMI! Weepee! Am scapat si de balaurul Cazanescu, a doua restanta din viata mea studenteasca si gata, sunt integralista bwahahahah! Din pacate pentru mine am decis sa fac si modulul psihopedagogic si ce sa vezi, am de umblat mai mult pentru asta decat pentru licenta. Dar fie.. daca te mananca va trebui sa te scarpini nu? :(

Ultimul motiv este o pereche de sandale. Pe 10 iunie ma duc si eu mandra si aranjata la balul absolventilor si ce sa vezi, trebuie musai sa ma ridic pe tocuri, uoff... Asa ca mi-am luat o pereche de sandale, cu talpa inalta ce-i drept, nu toc, de un turquoise inchis superb! Dau sa caut in cutia cu bijuuri ceva de culoarea respectiva, sa ma asortez si eu frumos, si n-am gasit nimic. Pai ce sa fac, biata de mine? Mi-am scos margelele cristaline care au fix aceeasi culoare si am mesterit un set din sarma argintata rupand astfel pactul sacru.. Apoi cat cautam prin cutie am gasit un inel de anul trecut realizat din sarma argintie care, desigur, se innegrise; gun metal, nu gluma.. avand ametistute si agatute (6, respectiv 4 mm deci.. micute) am decis sa-l sacrific. Si iata-ma cu sfere ametistice in fata, pietricelele mele preferate.. ce sa fac, ce sa fac? Am mai mesterit un set, foarte simplu, pe elastic, un set usor si purtabil vara la orice merge cu mov. Dupa atata polologhie va prezint mai jos cele doua seturi. Sper sa va placa si scuzati vorbaraia fara sens! :D

"A Deeper Kind of Turquoise"



"Plain Purple"



A si cum sa uit.. Cercelusii realizati special pentru CDB cu ocazia celor 1111 membri!



Si un set putin mai vechi lucrat pentru concursul Mixed Media:



Acum sa mai lucram la licenta.. :D

Toate cele bune
Jul

3 comentarii:

  1. suuuper I like!!!! >:D<
    si eu ma apuc de licenta...ma rog..invatat si toate cele:*

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte faine chestii faci, Iulia! dar tot as vrea sa te vad facind si fotografii;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Happy, multumesc pentru comment! Bafta si tie la licenta! 10 50 sa iei! :D

    Crina, multumesc si promit solemn ca o sa ma intorc si la fotografii dupa ce ma stiu absolventa! :)

    RăspundețiȘtergere