marți, 29 martie 2011

Un tag de la Ioana

Am primit un tag de la Ioana, maestra zalelor, si dat fiind ca n-am mai primit un tag pe blog pana acum am sa-l duc la semi-capat. Iti multumesc mult, Ioana!

The rules for this award are:
1.Thank the person who gave you the award and link back to them in your post.
2.Tell us 7 things about yourself.
3.Award 15 recently discovered new bloggers.
4.Contact these bloggers and let them know they've received the award.

Deci 7 chestii despre mine.. Pai, pe langa bijuterit (saaarma!!), imi place sa fotografiez, natura mai ales, imi place sa creez imagini digitale cu Photoshop, iubesc muzica rock (psychedelic, alternative, post rock, shoegaze, classic rock, metal, uneori chiar si indie!), imi place sa si desenez uneori, iubesc programarea web si abia astept sa ma perfectionez si iubesc gadget-urile de orice fel! Cam astea ar fi cele 7 chestii, hobby-uri de fapt, dar trebuie sa mentionez ca cel mai mult il iubesc pe Bog si imi place la nebunie sa-mi petrec timpul cu el! Si il apreciez si ma bucur ca ma sustine in nebunia mea bijutereasca! <3

Nu am sa-l dau mai departe fiindca imi este greu si nu am timp acum sa dau comment-uri tuturor insa toate blogurile pe care le urmaresc sunt minunate si le citesc cu drag!

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu