marți, 5 aprilie 2011

Articool!

Acum cateva zile m-a contactat Cristina in legatura cu un interviu si acum e pe www.designerdebijuterii.com! Sunt mandra sa stiu ca profilul meu de designer se afla pe un site cu atatia oameni talentati! Daca va intereseaza il puteti citi aici. Apropo, in poza se afla si Sparky, cel mai de pret si iubit gadget al meu!

Am niste lucrusoare de postat insa nu acum. Acum bag linii de cod in licenta, dar imediat dupa ce termin acest sprint ma apuc de pozat! Am muulte perechi de cercelusi si, in progress, un set din sarma si mini-semi-pretioase :D.

Cam atat pentru acum.
Toate cele bune!
Jul

3 comentarii:

  1. Felicitari pt interviu :), btw imi place rama ta

    RăspundețiȘtergere
  2. Du-te măi! Eu sunt pe lista ta de designeri preferaţi??? Foarte tare!! Mulţumesc şi felicitări!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi, Suflet naiv!

    Ioana, da normal! Ti-am mai zis si pe thread-ul tau, iti admir originalitatea si bijuteriile extrem de frumos realizate!

    RăspundețiȘtergere