duminică, 27 martie 2011

Obsesia Inelara!

Da, da, nu e chiar o colectie.. Sunt doar muuuulte inele. Imi place sa fac inele! Asa ca sper sa va placa inundatia mea de inele! Nu le-am dat nume fiindca azi dimineata stau mult prea prost cu inspiratia!



Un inel care seamana foarte mult cu ghiocelul numai ca are aspect antichizat si cristalul este mov amethyst.



O sfera din calcit verde inchis montat pe sarma argintata. Cred ca aproape am reusit sa-mi perfectionez impletitura! :D



Un inel cu organza si o floricica din sticla de Cehia!



Swirls din sarma din Nickel Silver cu ajutorul Coiling Gizmo-ului.



Un inel ratat pentru ca frunza din sarma e infasurata aiurea dar totusi modelul e unul reusit zic eu. :)



Un model asemanator dar ceva mai reusit. :)



Un inel vesel cu un drop frunzulita argintata!

Si... cam astea sunt! Sper sa va placa!

Va pup!

Un comentariu:

  1. Minunate inele tale!
    Ai un tag la mine pe blog
    http://traistuta-cu-zale.blogspot.com/2011/03/tag-versatile-blogger-award.html

    Succes!!!

    RăspundețiȘtergere