vineri, 4 martie 2011

Semnatura si cateva creatii noi

Salutari!

Dupa lupte seculare mi-am gasit un font dragut si mi-am facut si eu o semnatura "profi" pe care am de gand s-o adaug tuturor bijuteriilor pe care le-am pozat pana acum; desigur, asta cand o sa am nerusinat de mult timp la dispozitie. :) Asadar sa trecem la fapte..

"Class"

Acesta este cadoul meu pentru mama! Pe 3 martie a fost ziua ei asa ca am hotarat sa-i fac ceva cu totul special si sunt relativ multumita. Este un set din perle, colier, bratara si cercei. Colierul a fost chinuitor! Nu m-a chinuit complexitatea caci e relativ usor de facut dar a durat muuult. Bratara a fost prima mea bratara pe elastic si, desi as fi vrut sa fac ceva mult mai complex, e destul de "de efect" cat sa lase colierul sa straluceasca.



"Amethystique"

Iata un inel pe care il iubesc! Nu neaparat pentru model cat pentru cristal! E asa frumos fatetat! Ai zice ca-i swarovski dar de unde, e sticla pura!



"Joy"

Inca o bratara pe elastic foaarte vesela si draguta legata cu panglica din organza ivory!



Si, in final, o bratara no name la fel ca cea pentru mama. Mor dupa perlutele astea kaki!



Atat nou pentru moment. O sa mai postez cat de curand alte bijuuri, acum ca am resurse!

Urmeaza un post despre "The Incurable Disease", participant la concursul "Le Fleur de Mal" de pe CDB. Sunt mai mult ca sigura ca n-o sa castige nimic, are concurenta muult prea puternica, insa e un first si trebuie sa-i dedic un post separat.

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu