marți, 22 februarie 2011

Wire works

Salutari! Stiu ca postez rar dar facultatea e destul de plina de surprize semestrul asta asa ca n-am asa mult timp liber. Ce-i culmea e ca pentru bijuterii am timp insa pentru pozat nu prea. Oh well.. trecand la subiect, am comandat saptamana trecuta niste sarma argintata si m-a fermecat! Arata asa frumos! Diferenta dintre sarma argintie si cea suflata cu argint e imensa, iar diferenta de pret nu e deloc! Am facut o gramada de experimente pe care vi le arat astazi insa treaba cu vanzarea mai are putin de asteptat. Am vandut, insa, vreo 30 de martisoare si am primit si prima mea comanda de cercei pe care i-am "trimis" deja la destinatara! ^^ Deci poze..

Nu sunt prea geniale fiindca sunt facute la lumina lampii si editate in viteza asa ca aveti mila. :D

"Impletire"

Iata un inelus in care am folosit pentru prima oara tipul acesta de impletitura si am devenit addicted! Se vede asa de frumos! Am vazut la multe fete care lucreaza cu sarma impletitura asta dar nu mi-a iesit niciodata. Nu stiu ce m-a apucat de mi-a iesit acum! ^^



"Wild Cherries"

Siii alt inel cu aceeasi impletitura. :D


"A Red Swirl"

Alt inel experiement in care am incercat impletitura Iuliei, tutorial aici Se vede mult mai bine pe colierul ei pentru ca e mai lung, desigur, dar arata foarte bine si pe inel.



"The Ugly Duckling"

Supriza! O bratara! De ce ugly duckling? Pentru ca e stramba, e impletita neuniform, incheietoare e uratica, dar e a mea! Am muncit mult la ea si o iubesc! E stramba mea frumoasa! :)



"Tulips"

Iata un model de cercei care imi place la nebunie! Am reusit sa si port o pereche intr-o zi si arata grozav! Din pacate am ramas fara pentru ca perechea cu seed-uri mov a ajuns cadou pentru o colega de-a mamei, iar ei i-au placut asa de mult incat a cerut inca o pereche asemanatoare cu o boaba mov in mijloc pe care sa-i dea la randul ei cadou si i i-am dat pe cei cu cristalul mov. Mi-a dat 10 lei pe ei si tare mandra sunt de ei! :)




"Tirbushonei"

Un alt model de cercei conceput din pricina lipsei de sarma de 0.5 mm. Da, am terminat 10m in mai putin de-o saptamana! Se numesc asa pentru ca asa le-a zis pretenul. :)



Ok cam atat pentru acum! Wow cata postarea! Astept comanda de la Cristina si revin cu bijuterii noi! :D
Toate cele bune!

Un comentariu: