vineri, 4 martie 2011

"The Incurable Disease"

Iata si "boala". Tema concursului era sa scoatem ce e mai intunecat din noi. Eu am considerat ca cel mai cumplit lucru care ti se poate intampla e sa ai o boala, incurabila sau nu; sa stii ca nu mai este in puterea ta sa te ridici in picioare dupa ce cazi.. si mai rau este sa ai pe cineva drag tie intr-o astfel de situatie. Oricum ai lua-o, e un loc in care nimeni nu-si doreste sa fie.

"Boala" consta intr-un colier, un inel si o pereche de cercei; toate piesele sunt realizate cu sarma de cupru emailata si cristale de sticla. Va dau copy/paste descrierii din mailul pe care l-am trimis pentru concurs:

"Am ales rosul ca si culoare dominanta (practic unica) pentru ca este culoarea ce poate reprezenta cel mai bine mesajul pe care am vrut sa-l transmit.
Piesa centrala a colierului este, de fapt, metafora pentru boala. Felul in care se incolaceste sarma si dominanta in crestere a cristalelor mai mari sugereaza efectele malefice si ireparabile ale bolii. Am vrut sa sugerez cumva o continuitate a "organismului" cu ajutorul razelor verticale si a elementelor ce duc la inchiderea colierului. Haosul din piesa centrala este intentionat pentru ca un astfel de haos este exercitat si de o boala incurabila."

In final, poza:



Cam atat pentru moment.
Toate cele bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu