vineri, 11 martie 2011

Cercei primavaratici

Am revenit cu cateva creatii recente. Momentan cativa cercelusi:

Smells like Spring!

O pereche de cercei plini de viata! Nu te poti gandi la altceva decat primavara cand te uiti la ei! Sunt oleaca mandra de ei, sunt primii mei cercei la care am lucrat mai mult de o ora!



Blossom

Am inceput sa ma indragostesc de acest model ce cercei!



Si last but not least.. cerceii Deer:

O pereche de cercei profund inspirati de Deerstuff! Este una dintre cele mai creative designere de bijuterii de care am dat pana acum! Modelele ei sunt o incantare!



Am sa revin in curand cu cateva creatii dintr-o "sort of" colectie.

In ultimul rand as vrea sa-mi exprim parerea de rau pentru cele intamplate in Japonia! Am ramas profund socata de imaginile de la stiri si nu pot decat sa le doresc tot binele din lume si sa-si revina cu bine dupa o asemenea catastrofa.

Toate cele bune,
Jul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu