marți, 25 ianuarie 2011

Stuff made under stress

Am reusit sa finalizez cateva piese pe care vreau sa le postez. Dupa asta urmeaza CDB desigur. Cum fuse examenul care ma stresa foarte tare? L-aaam picat.. Asta e a doua restanta din viata mea si, evident, de fiecare data am fost picata de un profesor frustrat pentru materia lui nu e bagat in seama de studenti.. Toata lumea vrea java si web development cand ar trebui sa isi doreasca analiza matematica si programare declarativa... Trecand peste asta.. Iata cateva bijoux:

"Clear"

O pereche de cercelusi lungi cu mov. Nimic special..



"The Crow"

O alta pereche de cercei lungi. Culmea e ca in trecut nu voiam sa aud de cercei lungi si acum port numai cercei lungi!



"Ear cuffs!"

Iata niste chestiute pe care le-am vazut intr-un tutorial pe care l-am primit prin intermediul unui newsletter. Mi s-a parut o idee super si imi place tare mult cum mi-au iesit! Si surpriza! Chiar stau pe ureche! Am sa evit totusi sa le port impreuna cu fulare.



Si doua ineluse...

"Late Spring"

Un inel experiment de care nu sunt foarte sigura.. Ideea imi parea reusita dar cred ca a iesit totusi cam incarcat.. Inca nu stiu daca imi place sau nu.



"Swirl"

Un alt experiment cu care am reusit sa termin sarma de 1 mm din pacate. Mai am ceva de asteptat pana sa comand alta asa ca o sa fie foaaarte grea perioada asta.. Inelul asta chiar imi place si e tare comod.



Cam atat pentru acum! Mai am cateva bijoux pe care trebuie sa le termin dar momentan ma concentrez sa raman cu o singura restanta sesiunea asta...

2 comentarii:

  1. Imi plac 'the crow' cum ti-au iesit :P
    Si ca tot vorbesti de sesiune, check this out http://www.youtube.com/watch?v=8tW1vqzXAcs

    RăspundețiȘtergere