miercuri, 19 ianuarie 2011

Sesiune si o piesa

Ia sa iau totusi o pauza sa scriu putin pe noul meu blog.

Sesiunea asta e teribila. Acum invat la Programare Declarativa, o strutocamila care e mai mult matematica decat informatica dar fie.. Domn professor este.. impredictibil ca sa zic asa (cine a trecut prin FMI la Unibuc sigur il stie pe dl. Cazanescu) asa ca stau ca pe ghimpi pana vineri... Recunosc, am mai lucrat putin la niste bijoux dar nu sunt inca in stare de postare, dar m-au ajutat tare mult sa ma relaxez. Imi pare rau ca nu pot sa intretin acest blog cum se cuvine dar in curand am sa scap, si desi va trebui sa ma apuc serios de licenta tot voi lucra la bijoux, asta e clar. Abia astept sa strang banuti sa dau o comanda noua! :X

Va las cu o piesa care-mi place tare mult, de data asta post rock. Unul dintre motivele datorita carora imi place este insusi titlul... >:)



Stiu ca e ciudatica dar o recomand. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu