luni, 7 februarie 2011

Premii! [gata sesiunea!]

Am primit si eu niste premii! Pe unul din ele l-am primit mai de mult si dat fiind ca nu prea le aveam cu blogareala pe vremea aia n-am scris despre el. Asadar..

Ghiocelul meu a fost creatia zilei pe CDB (Click) pe 13 Ianuarie (fix de aniversarea cu prietenul meu Bog :X)!

Si... Am mai primit un premiu de la o persoana extrem de talentata, al carui blog va invit sa-l vizitati (Click)! E o onoare sa primesc un premiu de la cineva asa priceput in ale bijuteritului! Multumesc, Brizzart!




Am terminat sesiunea in sfarsit! Urata a mai fost dar in sfarsit s-a terminat! Bilantul e unul favorabil, exceptand una bucata restanta am impuscat asa: 10, 10, 8, 8, 7. Weehee!

Cat despre bijuterit.. Mai mult ca sigur am sa revin cu un post zilele astea cu ce am sa termin! Am o foamete in mine de nu se poate! Din pacate cam bate vantul prin stocurile de materiale atat de tare incat nu am sarma! Sunt un nimeni fara sarma! Abia astept sa vina banutzul lunar sa dau comanda! Sarma de cupru care e pe vine va fi mai mult ca sigur utilizata in proportie de 80-90% pentru martisorit si oricum e toata de 0.8 mm. :( Totusi sigur reusesc sa fac ceva cu ce am! Stati pe-aproape!

Toate cele bune!

2 comentarii:

  1. Hey Jules!

    Ma bucur sa aud ca ai terminat cu bine sesiunea. Si eu am scapat insa nu am aflat rezultatele la toate :(
    Felicitari si pentru cadouri :)

    Poate ne mai vedem si noi zilele astea de vacantza.

    Peace,
    ~Oana S.

    P.S. Luv your blog XD

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi!

    Ma bucur ca-ti place. ^^ Si-al tau e fain! Ne mai auzim!

    Toate cele bune,
    Jul

    RăspundețiȘtergere