duminică, 26 decembrie 2010

Un cadou frumos de la Mosu'

In afara de frumoasa cutiuta de bijuterii, un termos pentru a transporta cafeaua (coffee addict) precum si alte lucruri marunte dar cu suflet Mosu' mi-a adus cel mai frumos dar: inspiratie! In loc sa ajut la sarmale si cozonaci am bijuterit! Sunt de o nesimtire crunta!

Iata si ce-a iesit:

"Cranberries"

Setul meu preferat din toate cele pe care le-am facut pana acum! Am iubit acele cristale de cand le-am comandat (de aici) si in sfarsit am gasit aplicatia perfecta pentru ele!



"Ghiocel"

Un alt inelus din sarma de modelat.



"Deep Purple"

Am reusit sa realizez un inel cu un model precis pe o baza! Wow pentru mine chiar e o realizare importanta! :))



"Pure"

O pereche de cercei ce mie-mi inspira puritate.



"Butterflies"

Si prima mea brosa :D



Atat pentru moment!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu